Tuesday, October 2, 2012

My MIXIT adventure


Ach ano, už neskutečně dlouho to je, co se na světle blogerského světa objevil mixit a já jsem nad ním pokaždé slintala a rozmýšlela a slintala. Asi jste si už museli všimnout jak zbožnuju snídaně. nechápu ty co NESNÍDAJÍ! to je hřích vážení!.  
A proto jsem skákala radostí, když jsem s ním mohla začít spolupracovat. Hned jak jsem si to přečetla v emailu, už jsem otevírala předtím asi tisíckrát prozkoumané stránky a vybírala... Vybírala a vybírala. Chtěla jsem něco nového, co si nemůžu koupit jen tak v tescu. 

Co jsem nakonec vybrala vydíte na etiketě. Balíček přišel hned a hned co jsem tubus otevřela mi málem vyrazilo dech jak moc nacpané to je. Nebyl to žádný "pytlík zdravého mysli" na půl prásný. Naopak, když jsem vyndala balíček a chtěla ho tam znova jen tak zkusit zandat, tak to ani nešlo. A ach ta vůně!

Co mě za ingredience nejvíc baví:
  • moruše - nikdy v životě jsem o nich neslyšela a ani moc důvěryhodně nevypadají, ale jsou skvělé!. Mně připomínají chut rozinek v medu.
  • sušené višně - ty jsem snad ještě nikde nikdy neviděla prodávat a jsou vynikající!
  • maliny - čekala jsem scvrklé kuličky, ale tohle je naprostá bomba! navíc v jogurtu se krásně zvlhčí a chutnají téměř jako čerstvé
  • pistacie - jenom proto, že prostě miluju pistácie!

Závěr: Pokud milujete snídaně tak jako já, je to pro vás určitě jeden z musthave. Pokud snídaním zrovna neholdujete (*křivý pohled*), ale máte rádi něco zobat během dne (to zase nemusím já), určitě vás to potěší. A kdo říká, že snídaně může být jenom ráno? Svačina taky dobrá. Musli neni nijak sladké a musim říct, že to co mě překvapilo úplně nejvíc je, že ať už strčím do pusy cokoliv z mixu, vždy citím co to je, což se o těch kupovaných opravdu říct nedá.


17 comments:

  1. Já dříve nesnídala, ale teď si to bez snídaně neumím představit. Tohle vypadá chutně! :))

    ReplyDelete
  2. já jsem taky strašně ráda a moruše určitě zkus i čerstvé chutnají trochu jako ostružiny a jsou super!
    mixit miluju, za týden půl tubusu v čoudu :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha. U nás také zmizel děsně rychle. Taťka se ségrou se o poslední hrst dokonce "poprali" :D!

      Delete
  3. ach tiež nechápem ako niektorí ľudia neranajkuju!! a tie musli vyzeraju uužasne!! :))

    ReplyDelete
  4. kdo nesnídá, nemá rád sám sebe :D neumím si představit, proč bych se měla dobrovolně tak týrat :D snídaně je moje nejoblíbenější jídlo dne - a když je dobré ráno, je dobrý celý den:)
    od mixitu jsem ještě nic neměla, ale jako milovníka mysli mě to opravdu láká:)

    ReplyDelete
  5. Nejúžasnější musli co existuje, nedávno jsem o něm taky psala:)

    ReplyDelete
  6. yummmy ďalšia blogerka čo mi narobila chuta :D

    ReplyDelete
  7. Jo, taky nechápu lidi, co nesnídají! A moruše jsou super věc, strašně dobré, nejlepší na nich je, že rostou na stromě a ne na keři :D

    ReplyDelete
  8. zdá se m to, nebo máš novou adresu? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemám .. ale název blogu je jiný :D

      Delete
  9. už som to videla na viacej blogoch vyzerá to chutne

    ReplyDelete
  10. bez snídaně bych nevyrazila z domu ;)

    ReplyDelete
  11. deathly hallows :D
    ty moruše jsou neuvěřitelné! mňam

    ReplyDelete
  12. you have a nice blog! following you <3

    ReplyDelete
  13. snídaně je moje nejoblíbenější část všedního dne, MILUJU ji a nikdy bych se jí nevzdala =D

    ReplyDelete
  14. cereálie a zdravé chutné snídaně - to je moje! .. taky musím už to slavné MIXIT vyzkoušet :)

    ReplyDelete
  15. joo, moc dobře vím jak miluješ snídaně! :D
    skvělý experiment, vypadá to bááječně

    ReplyDelete