Tuesday, October 16, 2012

"Falling leaves hide the path so quietly." John Bailey

(shirt, bag, scarf -h&m, jeans, sweater: second hand, boots: baťa)

Moje ofina je úkazkový příběh "badhairday", když se mi hodinu po ochodu z domu zvedla asi do půlky čela .. :D bezva! A ano, to je ten důvod proč mám na většině fotek skloněnou hlavu. :D
Co se džínů týče, stály mě jenom 30 korun! Zbožnuju textil house. Naštěstí tam totiž chodí spíše starší paní s trochu jinačí postavu a proto, džíny tam vždycky najdu! I když tentorkát jsou mi trošku menší.. :D 
Nakupujete rádi v secondhandu a nebo jste ještě ten "svůj" nenašly?

18 comments:

  1. Máš vidět mě, když mám bad hair day :D

    ReplyDelete
  2. u nás jsou samé obří džíny to je hrozné :D
    ale dneska jsem sehnala skvělý svetr, tak jsem spokojená :)

    ReplyDelete
  3. líbí se mi tvé fotky :) jsou krásně osobité a pozitivní
    a "svůj" secondhand jsem ještě nenašla:(

    ReplyDelete
  4. ja som si nedavno tiez nasla podobne v sekaci, to boli moje prve odtial, lebo stale su obrovske a siroke :D inak v Kosiciach je asi milion sekacov, takze som v nich celkom casto

    ReplyDelete
  5. nádherný outfit :) máš super úpravu fotek ;) aa v sekáčích nakupuju ráda :)

    ReplyDelete
  6. teraz sa nosí čokoľvek aj ofina do pol čela ... fotky sú super také vysmiate

    ReplyDelete
  7. Krásné fotky a hezký outfit. (:

    ReplyDelete
  8. Já ten svůj mám, ale je na sekáč (plus outlet teda) drahej, oproti tomu, co čtu u ostatních bloggerek.. Ale bohužel jsem z malého města, nemohu si vybírat.
    Džíny ti moc sluší a na ofinu kašli!

    ReplyDelete
  9. jůůů já tám párkrát taky našla, bohužel menší právě.)

    ReplyDelete
  10. krásna je prvá fotka, neskutočne ti to pristane :) a v sekáči by som nakupovala s veľkou radosťou keby nejaký poriadny u nás bol :)

    ReplyDelete
  11. U nás máme jen jeden malinkej, kde jsou velikosti od XL snad :D Moc ti to sluší. Máš krásnou šálu. :)
    ideserveanewbag.blogspot.cz

    ReplyDelete
  12. miluju sekáčový nakupování, vždycky najdu poklady =D akorát, že na to teďka nemám vůbec čas... a nenašla jsem v Praze zatím skoro vůbec žádný =/ =D

    ReplyDelete
  13. Ta první fotka je krásná, hrozně moc Ti to sluší. :)

    ReplyDelete
  14. Kalhoty za 30kč? A tyhle nádherné? Wooow. Asi budu mít se sekáči více trpělivosti :-)
    www.justbeyourselfbypetra.blogspot.cz

    ReplyDelete
  15. podle mě ti načechraná ofina sluší víc než "připláclá" :)

    ReplyDelete
  16. za 30? neštvi mě! :D sluší ti to:)

    ReplyDelete
  17. úžasnej outfit:) a ta ofina je skvělá!

    ReplyDelete
  18. přesně takovou šedou šálu si chci koupit :)

    ReplyDelete