Saturday, October 20, 2012

Dresses


 Jelikož naše škola má maturitní ples už na konci listopadu, přichází čas vybírání šatů. V kamenných obchodech jsem hezkých moc nenašla a když už náhodou, potom mám strach, že je bude mít půlka prahy. A tak celý den prozkoumávám internet a doufám, že je stihnu objednat aby stihly vůbec přijít. Mám pár favoritů, které vám chci ukázat. které se nejvíce líbí vám?

1. Inlovewithfashion £20
2. Sheinside 29.90$
3. Romwe
4. Už ani nevím :D 
5. Topshop £20
6. Romwe 42.99$

nejvíce se rozhoduji mezi těmi 1. a 2. Co myslíte ?:)

25 comments:

  1. aaaaaaaaaaaaaaa chci je všechny!!! :D
    nejvíc se mi ale líbí první a druhý :)

    ReplyDelete
  2. 3 a 6 jsou nejlepší :) ale brala bych je klidně všechny :D

    ReplyDelete
  3. vyber si první:) mají nejlépe tvarovaný výstřih, jsou v krásné barvě a líbí se mi, že jsou vepředu kratší než vzadu. nerozhodovala bych se. jdi do nich :))

    ReplyDelete
  4. šla bych do 1 nebo 5 :D já momentálně vybírám také :D ale jdu do nějakých lesklých! :D

    ReplyDelete
  5. Krásné jsou všechny, ale nejvíc mě oslovila 2 a 3 :))

    ReplyDelete
  6. Mě se nejvíce líbí 1 nebo 5 :)

    ReplyDelete
  7. mě se líbí jedničky a pětky :)

    ReplyDelete
  8. krásné!ty druhé jsou přesně pro mě :)

    ReplyDelete
  9. pátý jsou podle mě nejkrásnější!!!:)

    ReplyDelete
  10. mne sa najviac páči 3 a 5 :) Dúfam, že sa ti všetko podarí dobre zvládnuť :)

    ReplyDelete
  11. Ty z topshopu mám a jsou dokonalé, nedám na ně dopustit :)Ale když se rozhoduješ mezi 1. a 2. vzala bych si ty 2. :))

    ReplyDelete
  12. šaty nenosím, ale plánuju si na léto nějaké pořídit! z tohodle se mi líbí snad všechny! :D :)

    ReplyDelete
  13. Mně se mov líbí ty první, ale asi by to potřebovalo vidět na postavě :)

    ReplyDelete
  14. Ehm, ty druhé prodávám na votocvohoz, kdybych je chtěla za 250Kč ;) Mě jsou krátké. Kdyžtak: http://www.votocvohoz.cz/uzivatele/1554

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tyjo jak koukám, tak mně by byli asi nad zadek, protože měřím ještě víc než ty :/ to mě štve, byly to moji favorité a hend bych si je od tebe koupila bejt menší..

      Delete
  15. druhé jednoznačne, ach ja s tými šatami mám tiež dilemu a tisíckrát ťažšiu, lebo chcem dlhé a som nízka a pidi :D a ľahšie by bolo si kúpiť krátke, no ja neustúpim :D

    ReplyDelete
  16. mne sa najviac 2,3 a 6 (: pre mňa by vyhrali jednoznačne č. 3, ale krásne sú všetkyyy...len nemusím oranžovú farbu...

    ReplyDelete