Sunday, September 9, 2012

The Feast


Festival středomořských chutí a vůní 2012
(olivy, chobotnice, různé nálevy s rajčaty nebo paprikami | francouzske palačinky | šneci | různé dezerty | slívky | salámy z nejrůznější zvěřiny | středomořský "bufet" | šampanské | dezerty)
Asi už to víte a nebo vám to došlo, ale já miluju jídlo. Miluju vařit, péct, jíst a když mě pozvete na večeři budu štastnější než když mě pozvete do drahého butiku.
Zbožnuju navštěvování podobných akcí. Tenhle víkend se konaly rovnou 2. Ta druhá byla Foodparade, ale já měla čas jen v neděli, tak jsem si vybrala středomořskou kuchyni. Přejedla jsem se oliv, olivového chleba a francouzkých sýrů a dezertů a odcházela s táckem s palačinkama.
Byli jste taky? Jakou kuchyni máte nejraději?

14 comments:

  1. Oh, kde bydlíš, že tam máte takové super akce? My máme vždycky akorát klasickej jarmark a tam se opakuje pořád dokola to samé, že.
    Ještě středomořská kuchyně, Francie, ach ♥

    ReplyDelete
  2. tyjo asi bych se zbláznila ze všeho jídla, jsem naprostý milovník všeho dobrého, takže něco pro mě <3

    ReplyDelete
  3. wow, já jenom zírám, kde se to nachází? jsem také milovníkem dobrého jídla a pití a obcházení takovýchto akcí, to je moje.. :)) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  4. všem: bylo to v Praze na Kampě :)

    ReplyDelete
  5. mňam mňam ... toľko dobrôt ...

    ReplyDelete
  6. to je taková škoda že jsem nemohla! :/ vypadá to fantasticky!

    ReplyDelete
  7. šla jsem kolem a odolala. Na fotkách to vypadá skvěle!
    oblíbená kuchyně, to je těžký... chutná mi asijský jídlo obecně, ale francouzská kuchyně taky není k zahození... když nad tím tak přemýšlím, skoro všechno mi chutná víc než český jídlo. Eh.

    ReplyDelete
  8. tybláho, ňami!
    Já miluju italskou kuchyni a asijskou
    i když... když to pálí jak v Mexiku, taky tím nepohrdnu! Prostě všechny zahraniční a exotické kuchyně (i když musím říct, že občas se mi zvedá žaludek z Francouzů, a jelikož máme byt v Bavorsku, obsypávám se občas z těch jejich tučných "pochutin" :D)

    ReplyDelete
  9. Já byla zas na Foodparade ;D Taky čas jen v neděli...:/

    ReplyDelete
  10. Fotky jsou hezké, jídlo na nich vypadá velmi lákavě :-) Já jsem také jedlík, ze všeho nejvíce miluji zeleninu. Mám ráda něco z italské, asijské,ale nepohrdnu ani tu naší českou, třeba kačena se zelím, to miluji :-D

    ReplyDelete
  11. Hezké fotky !:) I to jídlo bych nejrači zkusila :)

    ReplyDelete