Saturday, September 15, 2012

Dying for...


Ještě předtýdnem jsme chodili v tílku a šortkách a nadávali jaké je vedro a ted v metru člověk potká i děti v zimní bundě. 
Upřímně už jsem se na tohle počasí docela těšila, ikdyž nesnášim zimu a budu nadávat tak jako tak. Nadruhou stranu jsem zjistila, že na tohle počasí nějak nic nemám. Celkově mám asi 2 svetry a to neni zrovna nejvíc. 
Tenhle rok obdivuju ty nejklasičtější oversized svetry a pořádně tlusté, teplé cardigany. 
Další co je na čase si pořídit je každoroční sbírka kruhových šál. 
tašku do kšoly sháním už od září, hledám nějakou podobnou jako na fotkách, ale v kamenných obchodek jsem žádnou podobnou neviděla a přes internet se mi nakupovat nechce.
Taky prahnu po zajímavých džínách, protože já vlastním jen ty klasické modré a žádné barevné.
Bižuterie celoročně!
A poslední je iphone, čekala jsem na vydání pětky, ale protože mi vadí větší velikost a jako žádný zázrak mi ten nový nepříjde asi počkám až zlevní 4s a koupm is ten.

16 comments:

  1. jééééééé brečím, když to vidím, dneska udělám wishlist taky a můžes jít brečet zas ty ke mně! :-DDD

    ReplyDelete
  2. všechno se mi líbí :) na podzim jsem se dlouho těšila, ale jen co se trošku ochladilo, nadávám že je mi zima:D

    ReplyDelete
  3. Všetko by som hneď brala! :)

    ReplyDelete
  4. super wishlist :) ..já sem si ho před chvílí taky sestavovala a úplně jsem zapomněla na svetry sakra! :DD

    ReplyDelete
  5. svetr, ach ten bych taky potřebovala :)

    ReplyDelete
  6. Skvělý výběr, kruhové šály taky chci a svetry mám sice 4, ale i tak je to hodně málo!

    ReplyDelete
  7. také svetry si chcem taktiež kúpiť, niečo v takom štýle a väčšej veľkosti. Bohužiaľ som ešte taký môj vysnený nenašla :)

    www.hicsuntleon-es.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Taky jsem viděla děti v zimní bundě a přišlo mi to hrozně vtipný :D A máš naprosto dokonalý fotky, nejlepší na světě!

    ReplyDelete
  9. ten zelený svetr <3 a nádherné jsou i kalhoty (bílo-černé)...myslím,že podobné mají v Lindexu :))

    ReplyDelete
  10. krásny wishlistík:)

    pozývam na giveaway

    http://littlecurlykate.blogspot.sk/2012/09/giveaway-number-2.html

    ReplyDelete
  11. také se mi nový iphone nelíbí, proto stejně jako ty, čekám než 4sko zlevní a chci si ho pořídit :) zamilovala jsem se do těch kalhot s potiskem - jsou geniální!

    ReplyDelete
  12. jojo, s tím iphonem sme na tom stejně :) taky potřebuju milion nových věcí na podzim! :D

    ReplyDelete
  13. Ty džíny černobílý sou v HM a ty druhý sou v Pull and Bear!:D

    ReplyDelete
  14. Ach bože, všechno vypadá perfektně! :)

    ReplyDelete