Sunday, September 30, 2012

Damned shampoos


I přesto, že šamponum moc nevěřím a záleží mi spíš na kondicionérech/maskách/pěčích, čím dál častěji se dočítám, že je to právě šampon na kterém záleží. Ještě jsem nepropadla silikonové manii a jsem líná hledat, jestli ten šampon má silikony nebo ne. Bud mi zkrátka vyhovuje nebo ne. Tak jsem vzala hromádku šamponu co jsem v nedávné době aspon jendou použila a udělala vám na ně menší recenzi.

1. Vichy proti padání vlasů si koupila mamka, když měla tenhle problém, pak si ale koupila nový a já jí tenhle zabavila. Nevím, jestli mi přestaly padat vlasy, ale nemám mu co vytknout.

2. Ziaja intenzivní regenerační šampon je takový průměr. Žásný zázrak, žádná pohroma. Ale že by mi zacelil konečky a zbavil suchých vlasů to ne. Ale za tu cenu!.

3. Šampon proti starnutí vlasů Q10 os Schwarzkopf je další co jsem zabavila mamce (ano, moje mamka je asi úchylná na šampony) a používám ho asi nejradši. Krásně voní a úžasně pění a vlasy nijak nezatěžuje.

4. L'Oreal absolute repair mi před nedávnem došel, ale už si ho pořizovat nebudu. Byl sice fajn, ale nechápu proč jsem si kupovala šampon na chemicky ošetřené vlasy, když jsem si je nikdy ani nebarvila.

5. Body Basics známe všichni, hlavně diky nedávným výprodejům kvůli krachu. Proto už ho asi jen tak neseženete. Ale popravdě řečeno, o nic ani nepřicházíte. Ale ta vůně!

6. Poslední je Lifetex curl shampoo od welly. To je moje závislost a vozím si ho asi všude. (hlavně proto, že má jako jediný aspon trochu cestovní velikost). Mně se jeví jako bezchybný a navíc ho stačí hrozně málo. Skvěle pění i vonní a vlasy nezatěžuje a naopak zjemní. To pravé pro moje cuchavé vlasy.

A jaké oblíbene máte doma vy?


5 comments:

  1. chtěla bych vyzkoušet nějaký vlasový produkt od Ziaji :)

    ReplyDelete
  2. ja mám rada Schwarzkopf šampóny, alebo teraz práve používam nejaký japonský, ktorý skvele pení a vlasy mi vydržia dlhšie nemastné, ale ešte som si obľúbila baby šampón z avonu :D :)

    ReplyDelete
  3. dobrý článok :) ja šampony nejak zvlast nikdy nevyberam, iba podla vone takže toto mi pomohlo :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Moje závislost jsou šampony od Syoss. Momentálně mám ten černý REPAIR a je skvělý. Krásně voní, zjemní vlasy a i ty moje šíleně roztřepené konečky jsou teď lepší. Ale jinak to mám stejně jako ty - spíš se zaměřuju na kondicionéry, masky, olejíčky a různé péče, protože to moje extrémně zničené vlasy peroxidem rozhodně potřebují.

    ReplyDelete