Tuesday, August 21, 2012

Zapečené palačinky se špenátem



Musím začít přednastavovat články na příští týden, ale nemám vůbec nápad čeho by se mohly týkat. takže jestli máte nějaký nápad, touhu, požadavek co bych měla udělat.. uvítám ho s otevřenou náručí.

Pokud máte rádi špenát tohle vám určitě bdue chutnat. I mně to chutná.. Jsem člověk co v jednom jídle špenát miluje a v druhém nesnáší.  takový králik se špenátem... nic pro mě. Ale noky se špenátem to miluju. Je to zvláštní já vim.

Na 2 porce (6 palačinek) potřebujete:

  palačinky
125g hladké mouky
250 ml polotučného mléka
1 vejce + 1 bílek
špetka soli
 náplň
350-400g mraženého špenátu
100 ml mléka
cibule
česnek
1 lžíce olivového oleje
100 g tvrdého sýra

Postup:
V hrnci na 1 lžíci olivového oleje "rozmražte" špenát na cibuli , přidejte česnek a mléko a chvíli poduste. Nechte vychladnout.

Udělejte palačinky, těsto mi vyšlo na 6 středních.

Potřete palačinky špenátem a zatočte, dejte do zapékací mísy a polejte zbývajícím špenátem. Posypte sýrem a dejte zapékat cca na 20 minut do vyhřáte trouby (180-200°C)



20 comments:

  1. Zrovna dneska se chystám na palačinky, ale trošku na jiný způsob :D :)

    ReplyDelete
  2. mňam! vypadá to skvěle! určitě vyzkouším! :)

    ReplyDelete
  3. Suprové, toto je recept dle mého gusta :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
  4. Mňáááám, to musím vyzkoušet :D!

    ReplyDelete
  5. Jo tak to vypadá suprově! :)

    ReplyDelete
  6. niee som hladná!! :D takéto články

    ReplyDelete
  7. týjo, ňam
    a na špenát mám dlouhou dobu chuť :)

    ReplyDelete
  8. No špenát já nerada takže bych si asi moc nepochutnala!!:)

    ReplyDelete
  9. mňam. dnes som mala palacinky ale s niečim iným :DDD

    ReplyDelete
  10. mňam :) Já jsem totálně zamilovaná do špenátu. Nejlepší je s kuřecím masem a brambory nebo jako náplň do omelety :)

    ReplyDelete
  11. Můj milovaný špenát!
    Super recept :)

    ReplyDelete
  12. Taky je maminka nedavno dělala, miluju je :)

    ReplyDelete
  13. Mmm. Vypadá to dobře. Možná někdy vyzkouším :). Jinak máš krásný blog :).

    ReplyDelete
  14. Umírám tu hlady u toho Vaci! A já to s tim králíkem mám stejně, ale vim že je to tim, že nemám ráda králíka :D

    ReplyDelete
  15. Dokonalé záhlaví a opravdu úžasný blog! :)

    A jinak díky Tobě teď slintám skoro v 11 v noci!

    ReplyDelete
  16. podobně si je taky někdy dělám, je to dobrota:))

    ReplyDelete