Saturday, August 18, 2012

Random

(naušnice co má asi bilion lidí)
Víte co mě vždycky pobaví? Optimistiické titulky na seznamu.. "Vědci navrtávají supervulkán u Neapole, který by mohl zabít milióny lidí" Před týdnem to bylo něco o oteplování které probíhá "rychleji než se čekalo... Seznam holt umí člověka každý večer potěšit. A to nemluvím o titulkách na super.cz
Dnešním dnem jsem (3xhurá) odpracovala poslední hodiny přes prázdniny! Ráda bych teď prohlásila, že se budu válet a konečně užívat nicnedělání. Místo toho přijde 14 dní píle a potu s volejbalem..
Nejradši bych se živila jako profesionální fotograf snídaní.. ♥ |Můžete vyfotit brouky, modelky, nejkrásnější věci na světě, ale jedna fotka sndaně tohle všechno strčí do kapsy... Všichni jsme holt nenažranci

15 comments:

  1. ach! miluju tvůj blog. A ty náušnice jsou super! Proč je nemám i já?=( Odkud jsou?

    ReplyDelete
  2. taky ráda fotím jídla :-)) noa plánovala jsem dneska vyfotit tu svou, ale problém je, že vždycky vezme za svý dřív, než zajdu pro foták.

    ReplyDelete
  3. nádherný fotky :) taky mě vždycky pobaví ty optimistický zprávy všude :D :D a máš pravdu, všichni jsme nenažranci :/ :D

    ReplyDelete
  4. Tak ty fotky jsou vážně dokonalý! :)
    A hlavně jídlo, úplně jsem dostala hlad :D

    ReplyDelete
  5. Ty fotky jsou perfektní! Zvláště se mi líbí ty náušnice na první fotce. <3

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. ÚŽASNÉ FOTKY, jako vždy♥
    pěkné náušnice .)

    ReplyDelete
  8. skvelé fotky .. pravda, hlavne tie s jedlom :D

    ReplyDelete
  9. Hi dear!
    Love so much you're blog, is amazing!
    Follow u, my name in GFC is: sexy_paige_cucu.

    Hope u follow back :) :)

    A lot of kisses.
    http://zapatodetacon.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  10. skvelé random fotky:)

    pozývam teba aj tvojích čitateľov na giveaway F&F


    http://littlecurlykate.blogspot.sk/2012/08/f-giveaway.html

    ReplyDelete
  11. Páni!!! Tak toto jedlo vyzerá božsky! Milujem fotky jedál, lebo ma dokážu inšpirovať si ukuchtiť niečo nové a dobré :) Pripájam sa k pravidelným čitateľom, pretože máš super blog a čudujem sa, že som naň natrafila len teraz :)

    http://theblogger-girl.blogspot.sk/

    ReplyDelete