Sunday, August 12, 2012

Everybody dies, not everybody really lives - William Wallace

  (shirt-bershka, bag,belt-h&m, shoes-deichman, jeans-secondhand)

Prožívám melancholický období a jsem smutná z toho, že prázdniny končí už za 3 týdny. A přála bych si být fotogenická.
Tohle jsou ty nejužší džíny co jsem kdy měla na sobě. Nejsou ani trochu elastické a sundávám je přinejlepším 10 minut :D Ale co, stály mě 60 korun a mají perfektní, kevšemuhodící se barvu...
Začala jsem závislačit na blozích s recepty, zbožnuju ty fotky! Pokud milujete maso a přejete si strávit minimálně 20 minut slintajíc před monitorem koukněte SEM.

29 comments:

  1. Ty boty jsou moc pěkné :D já mam kalhoty z bershky sice jou elastické ale dostat se z nich je sranda :D

    ReplyDelete
  2. krásný outfit :)
    moc ti to sluší :)

    ReplyDelete
  3. skvelý outfit :) veľmi sa mi páči kabelka a košeľa :)

    ReplyDelete
  4. Ten outfit je skvělý! :) Líbí se mi ty boty které jsi k němu zvolila, úplně to oživí! :)

    ReplyDelete
  5. krásne :)) tie boty sú užasné :)

    ReplyDelete
  6. skvělý outfit, nad těmahle keckama jsem taky přemýšlela :)

    ReplyDelete
  7. tá blúzka, tričko alebo čo to je vlastne ti strašne pristane :) a blogy s jedlom prekukávam aj ja :)

    ReplyDelete
  8. Krásný outfit, sluší ti to :)

    ReplyDelete
  9. Krásnej pohodovej outfit :)

    ReplyDelete
  10. skvělý skvělý skvělý! :)

    ReplyDelete
  11. ty boty jsou úžasný s tou košilí :D
    a školu mi ani nepřipomínej :D

    ReplyDelete
  12. nenašlo mi ten blog...ja chcem slintať pred monitorooom! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. blbý odkazy achjooo :D JE TADY : http://sexiestfoods.tumblr.com/ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Delete
  13. Sluší ti to a máš bod za červené boty, které to hezky oživily :)

    ReplyDelete
  14. Máš pravdu vážně hodně dobrá barva...takové kalhoty by se mi taky hodily :))
    Sluší Ti to moc :)

    ReplyDelete
  15. Krásný outfit :) http://www.colorwardrobe.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  16. ty si pipina viď!♥ jasně že jsi fotogenická, krásná, úžasná, vtipná a děsně talentovaná!♥ máš můj celoživotní obdiv Vacinko!♥♥

    ReplyDelete
  17. Boty mají ale krásnou barvičku a fotky taky!

    ReplyDelete
  18. skvele vyzeráš, tá blúzka-wow a si fotogenická!!

    ReplyDelete
  19. Moc Ti to sluší :)
    Ta bílá, pak ten skvělý doplněk, klasické džíny a botičky!
    Dávám všechny čtyři palce nahoru :D

    ReplyDelete
  20. super, moc se mí líbí košile a celkově outfit působí dost pohodě :) mrkni ke mně, můžeme se sledovat navzájem :) B.

    http://giallotulipano.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  21. ach tento outfit tak zbožňujem, hneď by som si to na seba dala, ale tak na tebe to skôr krásne ukáže keďže si vysoká a chudučká...ako na mne :/ do tej košele som sa zamilovala a keď si si ju ešte zapravila to vyzerá naozaj božsky!! :)
    Ak sa náhodou budeš nudiť a budeš mať čas, príď ma podporiť na môj nový blog, vďaka Alex ;)
    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    ReplyDelete
  22. Úžasný outfit! Máš skvelý štýl! Tvoj blog som objavila už dávnejšie ale nefollowla som ta a potom som ta stratila takze som strašne rada, že som ťa znova našla! Takže follow! Máš jeden z najlepších blogov aké som jedy videla! :)
    lotofsunny.blogspot.sk

    ReplyDelete
  23. Máš super štýl a skvelé fotky ;)

    ReplyDelete