Monday, August 27, 2012

Daily used IV. - Summer edition

Ikdyž už je léto skoro ukonce (proklínám čas jak rychle utíká) rozhodla jsem se udělat článek o kosmetice, která mě udržuje v létě při životě.

Opalovací krém (1. SOL oriflame) je asi základ. Nemusí to být ani tato značka, zatím mi vyhovovaly všechny opalovací krémy. U sprejů už si tak jistá nejsem, občas jsou až moc mastné. Vážně nechápu, jak někdo může nepoužívat opalovací krém, když jede k vodě, nebo když je opravdu hodně teplo a slunce.
Thermální vodu Avene(2) máme asi všichni, že? A to díky elle. Musim říct, že je to vážně skvělá věc... Nikdy předtím jsem nic podobného neměla, ale ted už ej to součást léta.
3. Odličovač voděodolného makeupu od oriflame je asi další základ, stejně jako voděodolná řasenka.
Sprej s UV ochranou od Baley (4) jsem si koupila než jsem jela do tuniska a používala ho jenom tam. Moc mi totiž nevonní a docela slepí vlasy. Ale myslím že účel snad i splnil :) Navíc nestál moc peněz.
Tyhle sprejové balzámy od Glisskur (5) jsou zázrak. Jeden z mála co mi umožní rozčesat vlasy a neumastit je. Navíc mi vonní ta nahořkle pánská vůně. Navíc si ho můžete sebou vzít když jdete někam na plavečák.
Antibakteriální gely známe všichni... tenhle je od Oriflame(6), byl zrovna ve slevě, ale účel splní asi každý.
Na závěr Vám musim představit ten nejvonavější sprchový gel od oriflame. Ach jak já zbožnuju meloun.


8 comments:

  1. ten sprcháč od Oriflamu vypadá skvěle :)

    ReplyDelete
  2. ten sprcháč musí být boží!

    ReplyDelete
  3. bez antibakteriálu nikam nejdu!

    ReplyDelete
  4. Hi!! :)
    I really like your blog, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    ReplyDelete