Wednesday, July 11, 2012

Sweet breakfast is something i couldn't live without


 Pokud mě sledujete přes PINTEREST, možná už jste na ně narazili ! Potom co jsem minulý týden asi 6 hodin pekla croissanty, říkala jsem si, že nic nemůže být lepšího! Ale je! Tyhle medové droždové bochánky co jsou tak neskutečně jednoduché! Jsou sladké a přitom v něm neni cukr! Chutnaj jak vánočka, ale neni v nich máslo. Zkoukněte to TADY, sežente droždí mouku a med a dejte se do toho. Já jsem si recept trochu předělala, protože chlebovou mouku nevim kde sehnat, dala jsem normální. A k potírání máslem a medem jsem přidala ještě jedno rozšlehané vajíčko. !


If you follow me on PINTEREST, then you have already seen this on my board ! After I did croissants last week (it took about 6 hours!!!!), I was like "Nothing could be better now!". But then I discovered these Honey Yeast rolls! They're soo sweet, but there's no sugar. They taste like challah, but there's no butter. Check it right HERE, get yeast, flour and honey and go for it!



2 comments: