Saturday, July 21, 2012

New in

 (black bodycon skirt, gap sweatshirt, denim jacket from secondhand, bag from deichman)

Když na našem sídlišti otevřeli nový textilhouse byla jsem štěstím bez sebe, že to budu mít tak blízko .. haha .. moc lidí o něm ještě neví, dají se tam sehnat nejlepší kousky. Byla jsem zde asi jenom 10 minut a už jsem si nesla do kabinky 10 věcí, ale neměla jsem sebou dost peněz tak jsem vybrala jen 3 co bych si koupila i jinde.. Konečně taky vlastním vlastní džínovou bundu, která stála 120 korun, neni ani dlouhá ani krátka ani úzká ani široká.. zkrátka akorát !!A tuhle tašku jsem sháněla už dlouho, tu nejobyčejnější, menší, hnědou. Našla jsem ji v deichmanu za 250...

14 comments:

  1. nádherné veci.. hlavne ten sveter, džínska a kabelka:))) teším sa na outfity, ak budú:))

    ReplyDelete
  2. Super úlovky, džínovu bundičku zháňam aj ja :) a ten svetrík vyzerá krásne :)

    ReplyDelete
  3. super taška, vyzerá byť praktická ;)

    ReplyDelete
  4. bomba, skvělé věci!
    ten svetr se mi moc líbí :)

    ReplyDelete
  5. Tenhle sekáš mám taky moc ráda:)

    ReplyDelete
  6. Krásný věci, naprosto všechno bych brala :)

    ReplyDelete
  7. jedno hezčí než druhé :) a opravdu nádherná kabelka!! :))

    ReplyDelete
  8. Textilehouse je nejlepší hlavně dny, kdy mají vše za 30 nebo 20 korun! :) super sukně , mám hodně podobnou :)!

    Agnesandclaire.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. pěkně jsi nakoupila:) já jsem v sekáči štěstí neměla nikdy, ale možná jen špatně hledám:D

    ReplyDelete
  10. love those colors and they even look better together!
    xxx

    ReplyDelete