Monday, July 2, 2012

forever young

[shirt-ff, sneakers-converse, shorts-diy]
Když se nad tim zamyslim, v šatníku mam jenom jedny opravdový originální kraťasy.. Jinak jsem si všechny zkrátila já sama.. Například tyhle černý jsou z kalhot co jsem nosila ve 4. třídě na základce a zázrakem mi pořád jsou v pase dky neskutečnému množství elastanu! akorát mi byly jenom těsně pod kolena.. a ne bermudy opravdu nejsou moje favoritky :D

Po dlouhém vymýšlení a zrealizování nápadů jsem konečně předělala design ! A řeknu Vám že na menu jsem neskutečně pyšná ! :D haha

9 comments:

  1. ten top je skvelý ;)
    a design sa ti podaril :))

    ReplyDelete
  2. Ďakujem krásne za komentáre ... teda zrovna som sa pozerala na tvoj blog a rozmýšľala som nad týmito fotkami .... či sú tak dobre upravene alebo máš tak dobrý fotoaparát ...tá prvá je úplne úchvatná a to rozostrenie sa moc hodí ... no sledujem ...

    ReplyDelete
  3. No na to menu jsi pyšná právem, je moc povedené :)

    ReplyDelete
  4. Myslím že s těmi kraťasy to máme všichni stejně:P

    ReplyDelete
  5. dobrá blúzka a šortky taktiež :)

    ReplyDelete
  6. ten design je fakt super:-) celkově moc hezký blog:-)) jsem ráda, že jsem na tebe narazila:-)

    ReplyDelete
  7. Šikulka! Super design a super šortky!

    WorldByBella

    ReplyDelete
  8. :D no tak do oblečení ze 4.třídy bych se opravdu nenacpala :D

    ReplyDelete