Wednesday, July 18, 2012

DIY Slim your jeans

 Už jsem se chystala to udělat hodně dávno! Doufala jsem, že do té doby se konečně naučim s našim šicím strojem... to se nestalo, má mz něj pořád docela strach ...  Ručně mi to trvalo 2 dny, ale na stroji je to otázka asi půl hodiny ... 

Potřebujete: 
ty osudové džíny, vytahané, velké, nenositelné
jedny z vašich oblíbených skinny jeans.. 
nitě v barvách kalhot a nůžky
trpělivost !

Postup: 
koukněte na youtube, je tam spousta videí
já koukala TADY a TADY

 

16 comments:

  1. ja by som si na toto netrúfla. podarilo sa ti to :) šikovná si.
    a máš dokonalú postavu.:)

    ReplyDelete
  2. Seš šikovná!!:** to bych nezvládla ani za nic!


    Moooc prosím Followruj mě:)) mooc proísm prosím prosím:)

    ReplyDelete
  3. veľmi dobre teraz vyzeraju :) ja mam tiež radšej ked sú džínsy skinny :)

    ReplyDelete
  4. Šikulka! Ale mně se ty džíny líbily i před tím :-)

    WorldByBella

    ReplyDelete
  5. skvelé ale ja mám sklon vždy spravit jednu užšiu ako druhú
    Mimochodom jak to že máš vždy tak skvelo upravene fotky v čom upravuješ ...majú krásne farby

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já mám taky pocit, že je levá nohavice trochu těsnější jak ta pravá :D
      Já používám photoshop, většinou upravuju křivky a nebo filtry barev atak, nebo si stáhnu action :D

      Delete
  6. no paráda, zhubla jsem pár kilo, tak to dost potřebuju :)
    a skvělej blog, moc mě baví, mám ráda tyhle čistý designy a světlý fotky!

    ReplyDelete
  7. Jsi fakt sikovna! Ty dziny po uprave vypadaj skvele!

    ReplyDelete
  8. obdivuju! Vypadá to hodně dobře, a hlavně musíš mít nezměrnou trpělivost - umím si představit, že v mém případě by byla hotová max. 1 nohavice a rok by to leželo v krabici, než bych celé kalhoty vyhodila :D

    ReplyDelete
  9. to je super :D ale ja bych na to nemela trpelivost :D

    ReplyDelete
  10. I can't understand a thing but I fuckin love this blog! :)

    xx

    ReplyDelete
  11. tyjo, jsi strašně šikovná!!!!

    ReplyDelete
  12. paráda paráda paráda!!!! :) úžasný nápad!

    ReplyDelete
  13. vypadá to skvěle, ale na mě - manuálně zručného člověka a velkého milovníka a odborníka na šití - je to asi moc silný šálek kávy. jinak jak vidím tvoje břicho.. tak jdu teda cvičit nejspíš. pokud držíš hladovky a cvičíš, tak máš zřejmě super výdrž a vůli, a pokud to máš v genech, tak ti teda závidím, ale mít postavu jako ty, tak bych někoho klidně i zavraždila :-DD

    ReplyDelete
  14. Wow! v ruce bych se do toho nepustila, ale na stroji to asi zkusím....

    ReplyDelete