Tuesday, July 10, 2012

Daily used III.

Už je to skoro pět měsíců, co jsem psala poslední Daily used a tak jsem se rozhodla představit vám novinky co obohatily můj kosmetický šuplík. Je toho sice víc, ale já se rozhodla Vám ukázat produkty o kterých jsem nikde na blozích nečetla, protože si myslím, že řetězová reakce blogerek na ten stejný produkt je asi tak užitečná jako mrtvýmu zimník.


1. Vážně si myslím, že antiperspirant by měl být u každého tak samozřejmý jako čištění zubů a to obzvlášt v létě. Já mám nejradši tenhle od Garnier minerals. Dříve jsem používala ty stříkací, víc voněly a byly pohodlnější a hygieničtější, ale když jsem byla naposled v drogerii měli jenom tyhle kuličkové a musim říct, že fungují lépe a věřim, že těch 24 hodin opravdu vydrží
Seženete všude! kolem 60-80kč

2. Balzám na rty Vaseline nevím jestli v česku seženete, já ho mám od kamarádky z Londýna. Můžu vám o něm říct jen to, že jestli ho jednou vyzkoušíte, pak z ruky už ho nedáte. Příchuť créme brulée tomu dodá tu závěrečnou tečku, kdy si řikáte, že lepší už to být ani nemůže. !
Možná na nějakém anglickém e-shopu ? kolem £2

3. Sbírám regenerační laky na nehty. Mám jich už pomalu stejně jako těch barevných, ale potom, co jsem si před rokem lakovala nehty každý den jinou barvu, se mi neustále třep a lámou. Regenerační kalciový lak od Gabriella Salvete je ten nejnovější a skvělý. Na nehtech vypadá hezky, je bezbarvý a pěkně voní.
V každé drogerii s gabriella Salvete stojanem, kolem 70,-

4. Na mou mastnou pleť nic moc nezabírá. Když jsem byla naposledy v lékarně abych vyzkoušela něco nového, vrhla se ke mně lékarnice se soucitnym pohledem, že to bude chtít něco agresivnějšího. Pořídila jsem si řadu Effaclar K od La Roche Posay a tiše doufala. Pleť mám sice jemnější, zmizely menší pupínky, taková ta klasická krupička, ale na černé tečky a boláky moc nezabírá. Ale to už asi nic. Máte-li tip, sem s ním!
Momentálně mají na e-shopu na tuto řadu akci, sežete vše tedy v rozmezí 200-300 kč!

5. Než jsem jela k moři, potřeboval jsem rychle sehnat nějakou voděodolnou řasenku, 100% Splash-proof od essence dávali zdarma k Joy, tak jsem toho využila a musim říct, že je celkem fajn zvlášt za tu cenu. Nevím kolik může stát v drogeriích ale myslim že do 100,- určitě.
V drogeriích s essence stojanem do 100kč

6. No musim říct, že jsem si ho koupila spíš omylem...Goldwell Kerasilk Nikde jsem o něm nečetla ani nic podobnýho, ale když jsem objednávala mojí klasickou várku šamponu a kondicionéru, měli na to akci 30% a popisek vypadal slibně. Je to přípravek na krepaté až narušené vlasy a dodá vlasům sametový vzhled. Myslim, že aspon trocha pravdy na tom je.
Možná v nějakém kadeřnictví a nebo na e-shopu za 259,-

7. Jediné co si žehlím, lépe řečeno musim žehlit je moje ofinu. Mám vlnité vlasy, takže kdybych jí nežehlila, opravdu by jako ofina nevypadala. Jako ochranný balzám použvám v poslend době tento od oriflame Hair X . má příjemnou vůni a nechá ofinu hezky lesklou.
Přes Oriflame, je často v katalozích a cena se neustále mění, já ho mám za úvodní cenu 89,- ikdyž jako původní mají kolem 200,-

9 comments:

  1. vaseline creme brulee!! nieeeee! to potrebujem!

    ReplyDelete
  2. creme brulee? ách, mňam. našla som to na ebay a amazon-e tak asi to rýchlo objednám :)
    na akné a hlavne na tie boľáky ja používam Sudocrem, písala o ňom aj Lili :) odporúčam :)

    ReplyDelete
  3. já se přidávám k doporučení na Sudocrem, lokálně na pupínky je super. chci si pořídit zelenou Sebium řadu od Biodermy, máš s tím zkušenost? měla by být jak na akné tak na zlepšení stavu mastné pleti, což vážně potřebuju.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuju zatip na Sudocrem! taky jsem oněm u Lili četla a hodně o něm přemýšlela a ted když vidim jaký má ohlasy tak do něj teda najisto půjdu.! Jinak Sebium jsem zkoušela jenom denní krém a řekla bych, že jako jeden z mála pomohl na černé tečky, teda aspon ze začátku. Taky mi zbavil čelo takových těch mini pupínku, ale ty velké taky nedokázal vymítit, to zatim žádný krém.. myslim že jdu zítra pro Sudocrem!

      Delete
    2. určitě si ho pořiď, není drahej a pomáhá nejen na akné, je to takovej univerzální hojič, třeba na odřený paty nebo cojávim všechno.:D
      od Biodermy zkusím sehnat vorečky a uvidím..

      Delete
  4. martinko, já teď vyzkoušela antiperspirant od adidas kuličkovej a řekla bych že je lepší jak garnier ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. oukej !! až mi začně ta vůně tohohle lízt krkem tak jdu do něj !

      Delete
    2. mám antiperspiranty od garnieru ráda, ale teď jsem si na doporučení koupila eucerin v kuličce v lékárně a už ho nevyměním.:) voní pěkně, ale jen jemně, takže se netluče s parfémem, a rozhodně viditelně omezuje pocení, což jsem nikdy o antiperspirantech z drogerky říct nemohla, i když je fakt, že jsem vždycky měla jen spreje.

      Delete
  5. TEN ANTIPERSPIRANT je fajn, a ten balzam na rty sem viděla na vanoce v tescu :)

    ReplyDelete