Thursday, July 26, 2012

“A picture is a secret about a secret, the more it tells you the less you know.” Diane Arbus

Zbožnuju kytky, trávy, cokoliv barevného na zemi nehybající se... Jsou to nejvděčnější modelové. Všechny fotky jsou barevně upravené ve photoshopu, protože mám dlouhou chvíli a nemám co dělat :D Zkoušela jsem triky jak udělat vintage, moc se mi to nepovedlo i přesto jak jednoduhcé to má být, ale líbí se mi to.. (3. a 4. fotka) Už poslední 3 dny pořád jenom spím nebo pracuju nebo běhám... Co děláte vy?

13 comments:

  1. všetky tie nepohybujúce sa "veci" zbožňujem aj ja:) A mimochodom na taký ten vintage efekt sa dajú nájsť na nete rôzne "akcie" pre phtoshop napríklad toto http://lushipeo.deviantart.com/art/JJ-s-Canela-Action-207696665?q=boost%3Apopular%20vintage%20action&qo=30

    ReplyDelete
  2. rozplývala som sa nad tvojími fotkami 5 minút minimálne :D krása

    ReplyDelete
  3. hooodně povedené fotky,krása ! :))

    ReplyDelete
  4. Nádherné fotky :)) Jinak máme to podobě, posledích několik dní buď pracuju nebo spím nebo doma uklízím, připadám si že nic jiného nedělám :(

    ReplyDelete
  5. nauč mě kolorovat fotky, prosím ! :-D máš to tak krásné! já mám sice kvalitní zrcadlovku a photoshop cs4, ale nikdy se mi to nepodaří tak hezky upravit. jak to děláš? :-( ( a s křivkama a kontrastem na mě vůbec nechoď, díky tomu to přece nemůže získat takový hezký barevný nádech)

    ReplyDelete
  6. Krásné fotky, také mám ráda kytky, dobře se fotí :-)

    Na mém blogu právě probíha giweavay o kabelku GUESS, třeba se budeš chtít ty a tvoje čtenářky zúčastnit :)
    http://marketatrpisovska.blogspot.cz/2012/07/soutez.html

    ReplyDelete
  7. Ty fotografie jsou úžasné :) http://www.colorwardrobe.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  8. Úžasné fotky! Jsem ráda, že jsem narazila na Tvůj blog! :))

    ReplyDelete
  9. seš jedna z mála, u kterých mě i fotky kytek baví :)

    ReplyDelete
  10. krásné fotky :) ty růžové květiny mám strašně ráda.

    ReplyDelete