Monday, July 16, 2012

6 of my biggest obsessions

Idnes říká: "Čeká nás deštivý týden, oteplí se až ve čtvrtek." Tak jo. Když je takhle ošklivo, nápadů na články je méně a méně. Fotit moc nejde, jelikož je málo světla a každou chvilku prší, tak jsem přichystala článek o mých největších závislostech. 

[ehm zdroje tak různě .. hlavně weheartit.com a pinterest.com, 6. jsou moje fotky]

1. Stupidní seriály... asi nejsem jediná, máte pravdu.. Zbožnuju všechny na chlup stejné romantické americké seriály, gossip girl, pretty little liars, swithed at birth, lying game ... a samozřejmě prostřeno! česká klasika, čistě "kuchařská" záležitost

2. S Harrym Potterem jsem vyrůstala, nespala jsem ze strachu z Lorda Voldemorta, v 11 jsem jsem kontrolovala poštu, každé léto četla všechny díly znovu a znovu v češtině i angličtině a obrečela poslední díl.

3. Miluju pečení, Nejradši bych pekla pořád.. Nejen proto, že zbožnuju sladký, ale ten pocit, když vytáhnete z trouby ten vonavý zázrak !!! ♥

4. Myslím, že o nakupování nemusíme mluvit... :D

5. Jo, miluju běhání... Hodně lidí se mi diví, ale já se občas jednodušše potřebuju vyběhat do bezvědomí... to zní trochu sadisticky, ale snad to chápete...

6. S malováním a kreslením je to podobný jako u běhání, hlavně ten pocit, kdy víte, že můžete nakreslit úplně cokoliv a udělat to jenom tak, jak vy chcete..


Jaké jsou vaše posedlosti? Máte nějaké podobné, nebo něco z toho nesnášíte?

14 comments:

  1. máme toho hodně společného, harry potter,GG, shopping, jídlo nejlepšíí))

    http://dreamaboutflowers.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. tak to máme hodně podobné! :) mě dokonce víc baví péct, než to potom jíst ( ale samozřejmě si taky dám haha :D ), nejradši bych pekla pořád, ale už máme i plný mražák:D

    ReplyDelete
  3. Nakupování a pečení jsou jedny z mých nejoblíbenějších činností :)) ale přiznám se, že běhání není vůbec nic pro mě :D

    ReplyDelete
  4. Na to že nevíš o čem psát články je tohle hodně dobré a originální :)

    ReplyDelete
  5. Krásne fotky a tiež super článok ... ja zase čítam knihy fotím alebo len tak upratujem viem je to divné ale ja upratujem keď mám depku a tiež hodne spím ... pre to že v noci spávať nemôžem
    Jo a pozeranie seriálov to je moje ... zrovna sledujem Cougar Town a milujem priateľov tých poznám komplet na spamäť ...

    ReplyDelete
  6. ja som na tom podobne s tými seriálmi, hlavne GG :) o závislosti na Potterovi ani nehovorím. a behanie tiež zbožňujem:)
    tie kresby sú nádherné:)

    ReplyDelete
  7. No krom běhu a kreslení to znám moc dobře :-) Hlavně na to musí být čas, jinak mě nebaví nic :D

    ReplyDelete
  8. pečení je moje nejoblíbenější činnost :) super!

    ReplyDelete
  9. PLL taky miluju a i na GG jsem se jednu dobu dívala. V podstatě souhlasím se vším, co tam máš, akorát já bych tam místo HP měla Hunger games (<3) a místo běhání bych tam měla tanec a místo kreslení čtení. :)

    ReplyDelete
  10. S Harrym to mám úplně stejně :D

    ReplyDelete
  11. Nakupování, kamarádi, čokoláda, blogování a seriály, to budou nejspíš moje největší závislosti. Kreslím taky ráda, ale nedá se říct, že by to byla moje závislost, spíše si pořád nadávám, že skoro vůbec nekreslím...Hezký článek :)

    ReplyDelete
  12. mezi moje největší závislosti patří také seriály, nákupy a vaření :)) to jsou moje velké vášně, miluju zkoušení nových receptů!

    ReplyDelete