Friday, June 29, 2012

Better make your knot !

Neřikejte mi, že ani tohle vás nevyburcovalo abyste dělali poctivě sedlehy a sklapovačky .. Je až nemožné jak moc ty uzle zbožnuju, nejradši bych si takto vázala i pyžamo ! A teď opravdu nekecám. 
Don't tell me you're not about to do your ab workouts right now..  It's almost impossible how much I adore these, I would tie my pyjamas if possible.. ! Seriously!♥ 

(Ani nevíte jak se mi po tom blogování stýskalo !! :D Fotografický blog je taková nuda!)

4 comments:

  1. krásne topy, aj ja by som nejaké také chcela :)

    ReplyDelete
  2. já jsem přemýšlela nad DIY, protože právě procházím krizí:D ale ještě jsem se k tomu nedokopala:/

    ReplyDelete
  3. jo, presvedčila si ma hlavne tými prvými 5. ide sa na brušáky a tak podobne :D

    ReplyDelete
  4. Mně už nic nepemůže do léta :D Ale líbí líbí :)

    ReplyDelete