Saturday, April 7, 2012

April wishlist

(fashiolista.com)
Už od ledna jsem nebyla nakupovat. Není to žádný apríl! Je to fakt, který každý den sžírá mojí duši. Dobře, to přehánim. Ve skutečnosti je mi to úplně jedno, ikdyž občas mě chytně úzkost a já musím prohlížet e-shopy a vybírat. Nakupovat je těžký, zvlášt vzhledem k tomu, že se moje chouitky každý týden mění. Ale nude balerínky, na ty jsem se těšila už od února, košile jsou dlouhodobá záležitost a sluneční brýle nemám ani jedny (oči moje, prominte mi to). Černé skinny jeans si kupuji už od února 2011 kdy se mi moje špatně vypraly a zůstaly na nich bílé pruhe. Ehm. Ale vedle nich jsou tu i světlé plísňáky ! Možná mě zachranuje jenom to, že černé džíny mají všude zato světlé plísnáky moc ne. 
Vážně zanedbávám blog, ale už to bude lepší, slibuju !
  
I know I neglect the blog a bit..Lame. It's gonna be better I promis!

8 comments:

  1. Di do plísňáků! prď na obyč černý :D

    ReplyDelete
  2. nemám slov, skvělý wishlist !
    www.theannettevogue.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. super wishlist!černé skinny bych taky potřebovala, ty moje už jsou mi malé :D

    ReplyDelete
  4. Košili bych si už taky mohla nějakou pořídit :)

    ReplyDelete
  5. ta dzinova kosile je super!
    A tvuj wishlist bych brala taky

    ReplyDelete
  6. opravdu povedený wishlist ! :))
    mám ráda tvůj styl !

    ReplyDelete
  7. likeeee your blog lovely,
    keep posting and go for it!!! :)

    XO

    ReplyDelete
  8. love the green shirt!it's amazing!

    ReplyDelete