Tuesday, March 20, 2012

'It's getting hotter' wishlist

Protože jsme pravděpodobně přeskočili jaro, mám pocit že pořizovat si jarní věci je víceménně zbytečný... Udělala jsem si proto koláž věcí, po kterých moje srdce nejvíce touží. Naštěstí čas na uskutečnění snů trvá až do 23. září ! Věcí, kterou hledám v každém obchodě jsou neonové balerínky.. Nejlépe žluté, nejlépe plastové, nejlépe bez ozdob/mašlí/proužků.. Nejdřív jsem si plánovala pořídit conversky, ale když jsem viděla jak si je kupují úplně, ale úplně všichni, rozhodla jsem se pro vansky, protože tenisky, to jsou nutnost ! zelenou tašku z hm už mám vyhlídnout dlouho, jenom čekám na správný okamžik si pro ní dojít. Triko s vlkem se mi zdá neodolatelné a košile na mnoho způsobů už obdivuju od října.
/Because we probably skipped spring, i think it's a bit worthless to buy spring stuff. So I created a collage of things i want to wear this summer. Fortunately, I have time until 23th September to manage this. The First thing i am looking for are neon flats.. Yellow/plastic/not patterned would be the best ones..  I had planned to bude converse shoes, but when saw how many people are going to buy them to, i decided to buy vans..

15 comments:

  1. ooohh..chci to triico s vlcim ceniskem...okdud je??

    ReplyDelete
  2. Vsechno je krasne, ale balerinky vedou....jsou naprosto dokonalou jarni volbou!

    Chic Sicily

    ReplyDelete
  3. já chci modrý vans :D už si na ně pilně šetřím :D

    ReplyDelete
  4. super wishlist, balerínky!!<3 už len nejaký obchod,kde také kúpiť:)

    ReplyDelete
  5. super wishlist ! ta kabelka je krasna:)

    ReplyDelete
  6. Beautiful wish list! Love the items!:*

    ReplyDelete
  7. I love everything! nice inspiration! and I like your blog :)


    www.lafoliedelamode.blogspot.com

    xx

    ReplyDelete
  8. mé srdce touží po stejných botách :):D

    ReplyDelete
  9. asi jsem se zamilovala do toho trička s vlkem!:D skvělí wishlist!!
    trulynow.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. vlčí tričko a neonové baleríny jsou super :))

    ReplyDelete