Thursday, March 8, 2012

Eyeliner

(weheartit.com, pinterest.com)
Věřím tomu, že jednou příjde ten okamžik, kdy se moje ruka přestane třepat a vytvoří tu nejčistšía nejkrásnější linku na světě ♥
PS: omlouvám se za dlouhou absenci článků, ale nejprve mi přestal fungovat počítač, poté jsem byla lyžovat a poslední týden je neuvěřitelně hektický.

I believe, that once there will be a moment, when my hand stops shaking and creates the most perfect line ever..
PS: i'm sorry i didn't respond for about 2-3 weeks, but i didn' have enough time to create something..

9 comments:

  1. Děkuji Ti za tento článek :)

    ReplyDelete
  2. ja si nikdy neviem urobit tie linky rovnako :D

    ReplyDelete
  3. Úžasné, linky jsou prostě krásné :)

    ReplyDelete
  4. Jednou přijde den a já si nakreslím rovnou linku, která nebude úplně jiná, než ta na druhém oku... do té doby si musím vystačit jen s řasenkou bo stíny :-)

    ReplyDelete
  5. minuljem linky! ja sama ich mam snad staale :)

    ReplyDelete
  6. taky věřím, taky..=) ale už se zlepšuji,,super post <3 ****

    ReplyDelete
  7. nikdy sa to nepodarí ako chcem :D zvlášť keď mám málo času a vodeodolnú linku potiahnem kadejako ale bohužel musí tak ostať :D

    ReplyDelete
  8. občas s tím bojuju, někdy to jde samo, jindy vůbec...krásné fotky

    ReplyDelete