Friday, February 10, 2012

Make it bright, make it NEON

(pinterest.com)

Moje plány v zařizování si jarního šatníku pokračují. Nejsou to jen zmiňované pasteové barvy, ale taky nezapomenutelné neon nepřehlédnutelné žlutá,zelená a růžová !! ♥ Nejsou to sice žádné novinky, ale doufám že jejich popularita bude tohle jaro jenom vzrůstat.. ♥
I was talking about my spring musthaves about two weeks ago. Besides from pastel colors, there are also unforgettable neon striking yellow, green and pink!♥ This is not a new trend, but i hope neons popularity will be rising all spring ! ♥

9 comments:

  1. Jé tak to je škoda, žes neviděla přehlídku naší školy-vošon, ta byla celá neonová!

    ReplyDelete
  2. krásná inspirace! Strašně se mi ty neonové barvy na oblečení líbí, ale asi bych na to neměla odvahu :D/ Ale určitě si pořídím nějaký laky na nehty!))

    ReplyDelete
  3. Mě se neonové barvy moc nelíbí.. Podle mě jsou lepší třeba pastelové odstíny těchto barev.. Tohle mi přijde moc :(

    ReplyDelete
  4. I love the neon...i have a few things already for this spring!! yehahh

    ReplyDelete
  5. tiez som si hovorila ze si musim nieco take kupit.. :). a pekne obrazky ;)

    ReplyDelete
  6. tie posledné foto!wááw!...


    www.juliettefashion.blogspot.com

    ReplyDelete