Wednesday, February 8, 2012

In dreams we enter a world thats entirely our own

 (scarf, bag, jeans: h&m, sweater: pimkie, shoes: humanic, coat: f&f)

Začla jsem věřit tomu, že se i taková zima dá porazit. Pod tímto zeleným svtrem se nachází ještě jeden svetr a 2 trička s dlouhým rukávem.. Jen uši mi trošku umrzaly :D
EDIT: viděli jste v poslední době nějaký dobrý fim ?
I've started thinking about a victory over this winter. There one more sweter under this green one and 2 more t-shirts.. Just my ears were a bit frozen.. :D
EDIT: Have you recently seen some good movie ?

14 comments:

  1. Páni,není ti v těch botách zima ? ;D

    Ale sluší ti to :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. celkem je :D ale mám v nich dvoje ponožky :)

      Delete
  2. Super kabát a šála!!! moc ti to sluší:)Sleduju tvůj blog!!

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Půlnoc v Paříži! Doporučuju!

    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. love your outfit!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    ReplyDelete
  5. Moc pěkný přívěšek :)

    Jak říkala Annie Půlnoc v Paříži je vážně moc pěkná :), ale velice zajímavý film je Beauthiful mind :)

    ReplyDelete
  6. Ty fotky jsou skvělé! :) Rozhodně doporučuji fiml In time. V češtině je to myslím vyměřený čas nebo tak nějak ;)

    ReplyDelete
  7. I love the coat and your hair is gorgeous :)

    ReplyDelete
  8. zlaťoučká :))

    zrovna včera jsem koukala na Počátek a musím říct, že se mi HODNĚ líbil.

    ReplyDelete