Friday, February 3, 2012

I like, I wish, I need

Začla bych tím, že bych vážně potřebovala nový počítač. Už je to dost akutní Vám povím :D 
Další věcí (a zároveň důvodem proč se těším na jaro) je květinový vzor. Já hledám ten, který bude krášlit nejlépe volný skoro průsvitný top. ♥♥ Další jsou boty z Vagabondu. Koukám na ně už od prosince. Svojí šanci jsem už ale propásla, protože zbyly maximálně 2 velikosti díky slevám 50%. Zelená aktovka, poní mé srdce prahne už nějakou dobu. Doufám že jí někde najdu(Jestli víte kde, dejte mi vědět!!). Pak je to korálový blazer a nakonec bílá košile bez rukávů (nakonec to vidím na nůžky :D)

A po čem VAŠE srdce touží? ♥

16 comments:

  1. Ta taška a boty jsou krásný

    ReplyDelete
  2. Orange blazer is fantastic!

    Kisses,
    Czmiel

    ReplyDelete
  3. Všechno z tvého wishlistu bych brala všema deseti! :)

    ReplyDelete
  4. Blazer taky teď sháním. :) Jinak tu aktovku mám v modrém a sehnala jsem jí v Ann Christine, ale to už bylo před Vánocemi.

    ReplyDelete
  5. To s tou košilí není špatný nápad...hmm, půjdu se po nějaké podívat do skříně...:)
    GIVEAWAY!
    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. ten blazer je skutočne nádherný. Ja by som si úprimne na svoj wishlist dala, nech už je jar, lebo tato...ehm..zima vyzera, ze uz nikdy neskonci :D

    ReplyDelete
  7. ten blazer!)) všecko bych brala!))

    ReplyDelete
  8. Zelená aktovka! ♥ Mimochodem zajímavý blog :)

    ReplyDelete
  9. Mé srdce touží po té zelené kabelce (i když už jednu mám) a po skvělých hnědých botách z vagabondu! :)

    ReplyDelete
  10. och, zase super veci. moje srdce túži po šatníku naplnenom úžasným oblečením :D super kableka

    ReplyDelete
  11. blazer a blúzka to by som brala hned!

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Přesně tyto botky sháním ! :))
    super věci!

    ReplyDelete
  13. tak tieto veci si viem aj ja v skrini predstaviť! super výber

    ReplyDelete