Sunday, February 5, 2012

Daily used

Protože mě vždycky bavilo číst podobné příspěvky, rozhodla jsme se nebýt originální a napsat něco podobného. Ano, je to onen článek o kosmetických závislostech
(Apologize to all english readers, but today only in czech :)

Krémy co používám se mění podle ročního období. Takhle v zimě kdy má mco dělat abych kůži udržela na správném místě bez toho aby se třeba začala odlupovat jsou to předěvším extrémně hydratující krémy. Momentálně je to Nutriextra od Vichy, i když už jsem zažila i větší vůně tak ten pocit vláhy je opravdu nedocenitelný. A přece jenom pro vůni mám body lotion od Avonu s vůní melounu ve které bych se nejradši celá vykoupala a tsejně by to bylo málo. Na ruce vysnný krém stále hledám, ale za momentálně nejúčinnější považuji tenhle od Neutrogeny. Hydratuje ale přitom je extrémně lehký, nemastný a rychle se vstřebá .
Musím říct že v téhle kategorii se stále hledám. Mám momentálně celý šuplík podobných výrobků, ale žádný není takový jaký bych si přála .Pro upřesnění moje pleť je problematický, s klasickou mastnou T-zonou a velkym množstvím černých teček, především na nose a bradě. Od té doby co jsem začala používat tento peeling od L'orealu jich ale moc neubylo co jsem si slibovala. Pleť ale zmatní, to je pravda a proto ho mám celkem ráda. Odličovací mléko od Oriflame by mělo spolu s odličením ještě tonovat a hydratovat. Na mojí pleť to ideální není, ale pleť je po něm krásně hladká. Přesto si ho až mi dojde asi znovu nepořídím, kvůli mé mastné pleti. Odličovač od Baley mám spíš z nutnosti. Je levný, makeup odstraní, hezky voní a má se ráda s kontaktníma čočkama což je pro mě nepostradatelná výhoda. Poslední věcí co považuju za zázrak kosmetických laboratoří je Vichy normaderm, pěče proti nedokonalostem pleti. Od té doby co ho používám už má pleť mívá sem-tam záblesky zdravé pleti ! ♥
Péče o vlasy je moje celoživotní vášeň, kdbych vám měla ukázat všechny moje šampony, na jednu fotku by se to nevešlo a proto jsem udělala kompromis a vybrala jen ty 3 nejvíce používané. Šampon od L'orealu Absolut repair by měl podle popisu zregenorvat kutikulu vlasů, tudíž na mastné vlasy opravdu není to pravé. Protože jsem si ale před dvěma rokama zničila vlasy žehlením natolik že připomínali spíše seno než vlasy, jsem na těchto šamponech závislá. Pomalu ale jistě se mi vrací ten lesklý vzhled vlasů a myslím že za to vděčím právě tomuto šamponu. Masku Aussie 3 minute miracle pro dlouhé vlasy jsem odstala od kamarádky k Vánocům a je to zázrak. Stačí 3 minuty a poznáte rozdíl. Navíc úžasně voní. Nakonec kondicionér od Goldwell Rich repair (velké balení jenom svědčí o tom že tenhle macek prostě stojí zato!) vážně krásně voní, stačí málo a můj problem s nerozčesatelnými vlasy naprosto vymizel.
Nakonec přípravky na vlasy + čístící gel od Vichy normaderm, orpavdu nevím proč je an téhle fotce :D vážně ne a tak se za to omlouvám, měl být jinde, ale tak když už je tedy, musím říct že je to ten nejlepší čistící gel na světě. Stejně jako jeho krém, rozdíl se hned pozná, krásně von ía stačí vážně kapička.
Zpátky k vlasům: Mám vážně zvláštní vlasy. Jednou dokáží být rovné a jindy zase vlnité bez nějaké stylizace. Vím že to zní divně a někdo by si řekl, že je to super, ale vážně vám řikám, moc dobrého toho na tom není. Protože nikdy nevím co mám čekat používám L'oreal shine curl ve dnech vlnitých vlasů . Hydratuje vlny a dodává jim lesk a elasticitu a také krém Matrix sleek look ve dnech rovných na ochranu před fénováním a pro lesk a vyhlazení. Protože se mi rychle třepí konečky používám sérum od Glisskur Oil nutritive, nepřijde mi že by to fungovalo, ale hezky to voní ♥ a nakonec, protože si žehlím ofinu (jinak by si s radostí trčela směrem vzhůru) ještě Ochranný sprej od L'orealu Studio Silk & Gloss.


Líbí se vám podobné články nebo jsem v tom sama ? :)

6 comments:

  1. máš skvělý "přesvědčovatelský" schopnosti:D!..treba ten kondicioner?bezela bych si ho koupit hned ted!

    ReplyDelete
  2. měla si zmínit henu!!!:D jinak ten malinkem krém od Vichy mám taky!!:D

    ReplyDelete
  3. pekný príspevok :3
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. nie si v tom sama :) originalita-neoriginalita tento článok sa mi páči

    ReplyDelete
  5. tu aussie masku som si kupila tento vikend som strasne zvedava :)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    ReplyDelete