Thursday, February 16, 2012

Daily used II.

***Czech only. Sorry but i'm not sure you could buy these in your country anyway..
Po dlouhém rozmýšlení, jestli tyto moje dost amatérské články něco někomu řeknou, jsem se rozhodla, že ho přece jenom napíšu. Koneckonců já! bych články o kosmetice četla pořád, takže doufám že nejsem jediná.. Snažila jsem se vybrat produkty, které jsem vám ještě neukázala, ale zároveň nepoužít všechny abych měla o čem psát do budoucna.. (Přesně tak, jsem děsně praktická!)


Protože trpím celoživotní paranoidní představou, že mi padají vlasy, neustále mě to nutí kupovat si šampony proti padání. Fakt, že jsem vyzkoušela většinu těchto šamponů na trhu už vyzkoušela mě donutilo přejít na jiný způsob.. Aneb jak řika mamka: Nahoře huj, dole fuj- začala jsem brát doplňky stravy. V tomto případě jsou to minerály Basico(1).. Je to bílý prášek, který si nasypete 2x denně do čaje/jogurtu/mlíka ... zkrátka kamkoliv. Nechutná to nijak dobře a kouř který z toho jde když to zalijete tomu opravdu nepomůže. Ale pomáhá to. možná jsem si to jenom vnutila, ale vyndavání vlasů z vany už není tak nutné jako předtím. Hloubková hydratace od Neutrogeny(2), je asi to nejlepší co moje kůže kdy potkala. Už po jednom dni mi zmizely šupiny ze zimy a přitom se necítím nijak mastná. Předtím, když jsem se z kůže občas slíkala jako had, jsem měla tu červenou verzi (extremně suchá pokožka), a můžu slavnostně oznámit, že jsem přešla na tu mírnější verzi a nic se mi neloupe! Na neutrogenu nedám dopustit! Hřeben. Většina lidí by ted stoprocentně začala vyřvávat: Ať žije tangle teezer... Joo, i já věřim, že je nejlepší, že vlasy nezacuchá a češe rychle.. Vážně hodně si ho přeju a slibuju mým vlasům, že až pomine finanční krize, že si ho pořídím( Buď tak a nebo až ho začnou prodávat v kamenných obchodech) Do té doby jsem spokojená s tímto kartáčem z DM (3) drogerie. Má nějaké ty kančí štětiny nebo co to je.. Pořídila jsem si ho na doporučení asi před rokem a po přechodu z klasického kartáče jsem ho považovala za dar boží.. Vlasy uhladí a dodá lesk a je nejlepším pomocníkem při vytváření culíků ! ♥ deodorant jsem se dlouho rozmýšlela jestli ho sem dát. Ve skutečnosti jsem jich taky vyzkoušela hodně a jenom Garnier minerals(4) obstál mým podmínkám.. Nevím jestli opravdu vydrží 48 hodin ale 24 určitě.. Nemá žádnou vtíravou vůni a hlavně stoprocentně funguje. Nakonec je to toalentní vůně od Orfilameu-elvie(5).. Já jí nevybírala, dostala jsem jí k Vánocům, ale ten kdo mi ji daroval se naprosto trefil ♥

Chci vám nejprve říct, že v tomhle oboru opravdu nejsem žádný profesionál.. Většinu věcí mi buď někdo doporučil, nebo jsem je jako malá ukradla mamce a od té doby jsem nenašla odvahu koupit si nějaké jiné. Tonovací hydratační krém od Nivey(1) už mám hoodně hoodně dlouho a bezohledu na to že ho používám každý den ani moc neubývá.. Neni ho totiž potřeba moc, jenom kapička stačí skoro na celý obličej. Při tom všem ještě krásně voní. Srovnala bych to s populárním BB cream, akorát o nějakou tu třídu níž. Další výhodouu je, že se sjednotí s barvou pleti a neucpává póry.. Nekryje, ale tón alespon částečně sjednotí. Makeup stále sháním. Tento od L'oreal True Match(2) jsem si pořídila v létě.. Chyba! je snad o odstín tmavší než bych potřebovala teď. V létě byl naprosto dokonalý, obzvlášť po návratu od moře, ale teď je na nic. Zřejmě asi budu muset znovu počkat na léto, protože díky tomu jak moc je krycí (žádné póry, nedejbože pupínky nebo jizvy opravdu neuvidíte) pak můj snědý obličej vypadá jako přišitý na bílé tělo. A to mi věřte, to nechcete. Takže jestli máte tip na super makeup, ráda si nechám poradit! :) Korektor Veryme cover up concealer (3) od Oriflameu je jedna věc, kterou jsem si ze zoufalství objednala a dodnes mi zkrátka vydržel. Neni dokonalý, nevydrží celý den, neléčí pupínek ale to já nějak ani od korektoru neočekávám. Slibuju, že až mi dojde pořídim si jiný, lepší, ale zatím mi stačí. Zvlášť proto že není mastný a tak alespon pupínek nezvětšuje. Zázračné kelímky od Oriflameu(4) známe všichni, já si je objednávám po pěti a mamka po šesti. Hlavně v zimě je to zkrátka nutnost!  Tužka na oči od Avonu(6) je přesně ten případ, kdy jsem ho jjako malá vzala mamce a vytvářela s ním kreace po celém obličeji a byla překvapená jak moc je černý a jak moc těžce jde dolu. Dobře, to bylo období kde odličovač mi nic neříkalo a nějaké nároky na černou jsem vážně neměla. Ale teď i přesto že jsem žádnou jinou tužku nezkusila,  bych jí neměnila. Na očích totiž opravdu vydrží celý den a to bez zesvětlání, rozmazání, čehokoliv... Zřejmě to není moc objektivní, ale i tak jsem četla všemožné recenze a tužky od Avonu zkrátka a dobře vedou!. Bez řasenky bych asi už dnes nevyšla z domu. Mám jich doma opravdu hromadu, střídám je snad každý den a pořád se snažím hledat lepší a lepší. Momentálěn u mě vedou tyto 3: Extra volume Collagene (7) od L'oreal, Volume glamour max(8) od Borjouis Paris a nakonec Lash Architect (9) taky od L'orealu. Nejdelší a nejhustší dokáže vykouzlit asi ta od Borjouis, ale řasy podle mě až moc zatíží(no asi je to důsledek toho zahustění a prodloužení) a nato mít jí každý den je to moc. Extra volume Collagene zase není úplně ta pravá černá, ale dokáže něco podobného jako volume glamour max...  Zlatým středem je lash architect.
Dneska se to nějak protáhlo! :D každopádně jestli někdo odolal a dočetl až sem, tak mu gratuluju.. Jaké přípravky používáte vy ?

14 comments:

  1. SKvělý článek! :) Myslím že jsi právě spoustě čtenářek pomohla, včetně mě :)

    ReplyDelete
  2. Skvělý článek. :) Taky momentálně hledám nějaký dobrý make-up. .:)

    ReplyDelete
  3. to je super vacinko :) jak dopadla termoska? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nedopadla :D asi pojedu zítra dopoledne

      Delete
  4. Na zázračné kelímky slyším jen samé ódy,asi po něm už taky sáhnu :)

    ReplyDelete
  5. Kartáč na vlasy mám stejnej a je to zatím nejlepší ze všech, co jsem kdy měla včetně tangle teezeru, takže nezoufej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Novida!!, tak teď ho mám ještě o dost víc radši !! :)

      Delete
  6. heleď já měla ten teezer ale nijak mě to neohromilo. nemám ráda jak je to takový malý a špatně se mi to drží při rozčesávání, nakonec sem ho dala mamce. jako nevim no, můžeš ho zkusit, ale abys nebyla potom zklamaná:D můžu ti ho třeba na pár dní lohnout od mamky (zní to nechutně trochu ale já ho dyžtak vydezinfikuju!!:D)

    ReplyDelete
    Replies
    1. :D no vidiš a já si vždycky myslela, že je to nejdokonalejší věc na světě :D lohnout ho nemusíš... začnu si užívat toho co mám jak to tak vidim ♥

      Delete
  7. i can't read what you have written but i like those pictures! beautiful products.

    ReplyDelete
  8. Za sebe můžu doporučit tabletky Panthenol :) je to taková bílo oranžová krabička s oranžovými tabletkami.. bereš jednu denně tuším a vlasy máš za pár týdnů k nepoznání.
    Musíš to brát aspoň 3 měsíce a fakt úžasný výsledky. Mě to rozhodně zabralo a proto doporučuji.

    ReplyDelete
  9. páči sa mi tvoj článok :)

    www.karissaworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Tu Neutrogenu jsem dnes zkoušela u mamky (má tu bílou, ne zlatou) a byla jsem překvapená, jak je ohromně příjemná. Krásně voní, kůže je po ní fajná... no velice povedené to je :-) A na "kančí" kartáč nedám dopustit. Parádní věcička :-)

    ReplyDelete