Wednesday, February 15, 2012

101


Dlouho jsem si plánovala jak udělám oslavný příspěvek, že mám 100 pravidelných čtenářů. Proto mě málem trefil šlak, když jsem zapla blogger a viděla jsem číslo 101. Stovku, historickou stovku jsem prošvihla. Lidi já Vás zbožňuju!  ♥ Děkuju Vám hrooozně moc♥♥ !!

I 've been planning the article about having 100 followers for a long time. This is why I almost died when i saw i had already 101 followers!! Oh Good I missed it!! Guys I love you soooo much!! ♥ Thank youuuuuuuu ♥♥ !!

13 comments:

  1. :):) gratulace a moc jsi mě pobavila...
    mohla by ses mrknout ke mě? budu moc ráda:)

    http://raspberry-ladolcevita.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Gratuluji!Je to zaslouženě :)

    ReplyDelete
  3. mne sa presne to isté stalo! :D
    inak gratulujem a prajem nech je tam o jednu nulu viac ;)

    ReplyDelete
  4. gratuluju micinko moje jedna, si hroznej ňuňan tady:D)))

    ReplyDelete
  5. Hahahah this post is so funny!
    Congratz with your followers ;)

    XOXF
    www.myfashion-expression.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. haha,a tedka premejslim jestli to melo bejt vtipny!:D
    kazdopadne kongratz aby se nereklo.*

    ReplyDelete
  7. congrats!

    glad I could be number 102 for ya ;)

    ReplyDelete
  8. ha ha! such a cute post. Congrats on the 100 followers! xo

    ReplyDelete
  9. congrats girl!!

    xo nicol
    check, follow or whatever you like:
    www.fashiontnt.com

    ReplyDelete
  10. Ty obličeje! super miluju takovéhle 'výlevy' hej!
    První stovka je nejlepšíí!!

    ReplyDelete