Monday, January 2, 2012

New Year's resolutions

(coat, tights : f&f, dress you can't see:zara, bag: h&m, shoes: humanic)
(thanks to Reza fot the photo) 

Tento rok: / this year:
potlačím svůj cholerický temperament, který jsem zdědila po mých rodičích, bez toho abych se psychicky zhroutila ///I will suppress my choleric temper I inherited from my parents without collapse
přestanu být šopaholikem a začnu si šetřit do budoucna abych mohla jet studovat do anglie ///I will stop being a shopaholic and i will start saving money for my future so i could go to study to England
začnu poslouchat to co mi lidí říkají a přestanu používat metodu usmívat se a kývat ///I will start listening to people speaking to me and stop using the method smile and nod
stanu se dobrou blogerkou ///I'll become a good blogger
budu si udržovat pořádek v pokoji ///I will keep my room tidy
budu skákat o 20 cm výš ! ///I will jump 20 cm higher!
budu nápomocná a hodná ///I will be helpful and kind
přesvědčím zubařku aby mi (konečně) sundala rovnátka /// I will persuade my dentist to take my braces down (finally) 




Děkuju za 50 pravidelných čtenářů ♥♥ /Thanks for 50 followers!

7 comments:

  1. dobrou blogerkou už jsi !!! :) moc ti to sluší !

    ReplyDelete
  2. Ta šála je skvělá..
    A poslední bod tvého předsevzetí bych dodržela ráda i já :P

    ReplyDelete
  3. ty punčocháče jsem taky chtěla ♥
    předsevzetí jsem si nedala ani jedno ♥
    sluší ti to ♥

    ReplyDelete
  4. vyzeráš ako šikovná bloggerka:)) tak ti želám aby si všetko dodržala :))
    btw- sledujem ťa:))

    ReplyDelete
  5. Málokomu sluší punčocháče se vzorem a na málokom se mi líbí. Tobě se to povedlo :)

    ReplyDelete