Sunday, January 15, 2012

Let's be honest

(coat:F&F, scarf: H&M, jeans: Mango, shoes: humanic)

Dobře, já vím že už vás můj kabát docela musí nudit. Ale já si ho vždycky chci nechci sundat, ale když vím jaká je mizima, prostě to nejde. Jsem teplomilná a už se těším na léto :D Konec kritiky. Dneska jsem se byla podívat na Czech press photo 2012. Ř eknu Vám kdo ještě nebyl, máte ještě šanci do 31.1. A opravdu to stojí za to!

Ok, I know it's boring to show you only this coat. Ive always wanted to take it off, but it's too cold! I look forward to Summer, really!!

6 comments:

  1. Ten kabát miluju! Ale při při každém pohledu na něj je mi smutno, protože já takový nemám. Snad se ještě někdy v F&F objeví!

    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. love your shoes!
    such a lovely blog!
    x

    ReplyDelete
  3. nice. xx


    p.s. I'm having a giveaway from LOVE if you'd like to check it out. :)
    devorelebeaumonstre.com

    ReplyDelete
  4. hahah i think it's just the angle!

    ReplyDelete