Tuesday, December 20, 2011

My lifelong acne fight I.

V podstatě od té doby, co jsem začla vnímat že existuje rozdíl v pohlaví, bojuju s akné. Vyzkoušela jsem už milionu různým výrobků, ale žádný z nich mě stoprocentně nepomohl. Vím že nejsem jediná, kdo má podobné problémy a tak vám chci představit pár z těch "vyvolených" kteří tento ohyzdný jev alespon trochu omezí. Nejdříve bych začala s čistícími gely
My problems with acne started when I realized the differences between men and women. Since this moment I've tried millions of products, but no one worked for 100%. I know I am not the only one with acne so I want to introduce you a few "chosen one" , which helped me. First I would start with cleansing gels, sorry for no translation. You can use google translator if you like this topic :)

1. Vichy Normaderm deep cleansing purifying gel - Nejlepší ze všech co jsem kdy vyzkoušela. Není tolik agresivní, pracuje pomalu ale jistě. Je trošku dražší ale stačí jen trochu aby vám na obličeji pořádně napěnil a tak vydrží dlouho.


2. Garnier Pure Active Exfo Brusher - U tohohle výrobku mi nejde o nápln ale spíše o nádobu. Ten kartáček je totiž schpný zbavit mojí plet černých teček i bez použití té tekutiny uvnitř. Stačí použít jakkýkoliv jiný gel. Neříkám že obsah v lahvničce je nějak hrozný, mně ale nijak nepomohl.

3. Oriflame Mattifying Foaming Gel - Je určen pro mastnou a smíšenou pleť, což je velká výhoda zvlášť když neobsahuje alkohol. Není moc agresivní, ale zbaví vaší pleť přebytečnéo mazu a přitom krásně voní :).

4. Oriflame Pure Nature Blueberry&Lavender - Je určený ke zklidnění pleti, nevím jestli to pomáha, moje pleť totiž tolik zklidnit nepotřebuje, ale ta vůně!. Nic krásnějšího jsem v životě necítila. Co se funkčnosti týče, vaší plet zanechá hebkou a svěží, ale proti akné nijak zlvášť nepůsobí, používám jí spíše jako odličovač.

5. L'Oréal Paris Pure Zone 30s Perfect Clear - čístící peeling s kyselinou salicylovou a 3D peelingovými mikročástmi. Je to rozhodně nejagresivnéjší věc co jsem kdy vyzkoušela. Po smytí vodou mi příjde jako bych odloupla starou kůži a pod louhé době ucítila vítr. Žádné dlouhodobé účinky to nemá a text co je napsaný na balení: Zmatňuje plet, Bojuje proti černým tečkám a pupínkům nemůžu potvrdit. Ale ten pocit čísté pleti je občas k nezaplacení

1 comment: