Friday, August 5, 2011

Prázdniny v plném proudu

http://data.whicdn.com/images/12856419/tumblr_lp94tex37Q1qg4471o1_500_large.jpg?1312386011
 (weheartit.com)
Jelikož jsem líná, ale nejen kvůli tomu, takse mi  i přes snahu něco za poslední 2 dny napsat nepdoařilo vymyslet něco duchaplného. Poslední dobou jsou prázdniny spíš chaotický než odpočinkový. Ale i přesto srpen musí být nejlepší měsíc  Jenom to,že je to měsíc, kdy mi po dvou  a půl letech sundají rovnátka !(snad, popravdě jsem si to spíše vnutila myslet, ale jestli mi je nesundá psychicky to rpavděpodobně neustojim) je novina, která mi porazila i stádo splašených krav.

Psolední 2 dny, co jsem se vrátila z anglického tábora jsem strávila požírání všeho možného co tamnější jídelna opravdu nenabízela a hledáním různých receptů co budu jíst dál (mimochodem pokud chcete zkusit ty nejlepší lívance na světě.. zkuste tyhle . já místo citronový polevy dávám med a borůvky). Další, pořád vykonávanou činností, bylo kontrolování, jeslti jsou moje zuby rovný. Myslím že ano, jsou rovný :D ale pořád je musim kontrolovat. Předevčírem jsem si vlivem emocí objednala přes internet žehličku na vlasy, kterou si mám vyzvednout v pondělí, kdy tu nejsem a vracím se až popříští týden.

No každopádně to mě dostáva až k faktu že zítra odjíždim a vracím se až popříští týden v neděli. a mimochodem. děkuju za to že mám 28 followerů ! 


HIATUS 22.8

5 comments:

  1. Tak hodně štěstí s rovnátky :D a lívance mnaam :P

    ReplyDelete
  2. mm, ty lívance budu muset vyzkoušet.

    ReplyDelete
  3. wow you are beautiful :) extremely great blog
    I will follow now !

    xx
    come see mine:
    http://vt-chance.blogspot.com/

    ReplyDelete