Friday, July 22, 2011

Superlíný pátek

Je zima a i když neprší ven mě to fakticky neláká. Proto je dnes den, kdy je nejlepší vstávat v 11. Snídat 10 kilo jogurtu s všemožnými müsli a jabkem a hned potom obědvat homemade pizzu s 15dní prošlým sýrem a 5dní prošlou šunkou a doufat že vám z toho nebude tak špatně. Smutnější byla cesta do palladia s pokusem nebudu si přece kupovat lístek a budu se vydavat za vesničana, který neví jak to tu chodí. Protože v červenci jsem doma jen 3 dny bylo zbytečný kupovat si opencard. Můj plán nevyšel, zbytečná to ztráta peněz.

Zítra opět odjíždím a tentokrát do končim naší republiky. Vracím se až středu popříští týden.

9 comments:

  1. Pěkné fotky.. A ten jogurt a pizzu si nevyčítej, 10kg z toho nepřibereš :P

    ReplyDelete
  2. mnaam same mnamky:)krasne nafotene!

    ReplyDelete
  3. jé, moc hezkej blog! :) začala jsem tě follow, budu ráda, když se koukneš ke mně a třeba si mě přidáš taky :)

    ReplyDelete
  4. amazing blog :) i like this post, and im gonna start following. Such a pretty girl <3

    xx
    come see mine:
    http://vt-chance.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Tá pizza vyzerá fakt chutne!! D

    ReplyDelete